آخرین اخبار
اشتراک گذاری
05 بهمن 1401
302 بازدید

فراخوان مهم باشگاه‌ها ،مدارس و کانون های شطرنج سراسر خراسان رضوی

▫️هیات شطرنج استان در نظر دارد برای غربالگری، صحت سنجی، ایجاد بانک اطلاعاتی و اعطا مجوز های لازم برای باشگاه‌ها و آکادمی های خراسان رضوی سراسر خراسان رضوی مجوز فعالیت و همچنین مجوز کمیسیون ماده ۵ آنان را بررسی نمایند.

▫️بر همین اساس کلیه کانون‌ها، باشگاه‌ها و آکادمی‌های شطرنج سراسر خراسان رضوی می‌بایست، مدارک شناسایی و اطلاعات مجوز حرفه‌ای باشگاه‌داری کمیسیون ماده پنج، به همراه اطلاعات مدیر مجموعه‌های شطرنج در کلیه شهرستان‌ های استان را ظرف مدت «یک هفته» به هیات شطرنج استان اعلام کرده یا درخواست کتبی برای کسب مجوز فعالیت حرفه‌ای را از طریق هیات های شطرنج  شهرستان‌ها به هیات استان ارسال نمایند.

▫️بدیهی است در این مرحله تلاش هیات استان تسهیل در اخذ یا تمدید مجوزهای قانونی فعالیت‌های باشگاه‌های محترم بوده و قطعا تسهیلگری در اسرع وقت با مدیران عزیز این مجموعه‌ها خواهد شد، اما پس از پایان این مدت زمان، در صورت عدم مراجعه جهت دریافت یا ارائه مجوز‌های لازم،  با جدیت و شدت با مجموعه‌های غیررسمی فاقد مجوز فعالیت برخورد و از کار آنان با قدرت جلوگیری خواهد شد.

▫️همچنین برای اطلاع عموم اسامی کانون‌های دارای مجوز فعالیت رسمی و فاقدین مجوز در رسانه‌های جمعی به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

روابط عمومی هیات شطرنج خراسان رضوی

www.khorasanchess.ir

در پیام رسان های
بله ،سروش ،ایتا،روبیکا،گپ،تلگرام، اینستاگرام

Khorasanchess

را دنبال نمایید.

پنجم بهمن ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *